poniedziałek, 18 listopada 2013

Indywidualna Ścieżka Rozwoju

Hej!
Niedawno w moim harcerskim życiu zaczęłam kolejny etap. Jednym z zadań, które muszę, ale i chce zrobić to stworzenie i konsekwentna realizacja mojej Indywidualnej Ścieżki Rozwoju.
IŚR jest listą/dokumentem/spisem celów i zagadnień z życia, które chce się osiągnąć w określonym czasie. Ja tą ścieżkę założyłam na 3 lata, od listopada 2013, ale tak symbolicznie od 17 grudnia - 22 urodzin do 25 - 17 grudnia 2016. Myślę, że blog będzie miejscem gdzie będę przedstawiać to co uda mi się zrealizować.
Zrobiłam podstronę gdzie jest cała rozpisana ścieżka. W miarę postępów będę ją uzupełniać i zaznaczać zrobione punkty. Uwielbiam robić listy, więc mam nadzieję, że mi się uda i w pewien sposób zorganizuję swoje życie, a mam z tym czasem problemy. Planuję zrobić taki schemat na każdy miesiąc aby móc zaznaczać co kiedy zrobiłam.
Pomimo tego, że ja robię to jako harcerskie zadanie, każdy z nas może taką indywidualną ścieżkę na lata rozpisać dla siebie :)

A teraz będę oglądać niestety ostatni odcinek Przepisu na życie, popijając herbatkę z pierwszego prezentu od Karola, który ma już prawie 4 lata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!