czwartek, 17 października 2013

Po raz pierwszy...

... tutaj. Jako młoda nastolatka miałam swój mały świat w Internecie, ale kiedy to było. Teraz moda na blogowanie powróciła, a wraz z nią moje chęci na podzielenie się swoim życiem. A życie mam złożone z dość różnych elementów, które chcę pokazać w ciekawy sposób.
Jak już się odważyłam mieć coś swojego w "internetach" to wypada się przedstawić. Jestem Magda i od urodzenia mieszkam w Białymstoku. Mam: (jeszcze przez równo 2 miesiące) 21 lat, młodszą siostrę, przerwę w studiowaniu, milion pomysłów w głowie, duszę romantyczki i wiele, wiele chęci na nowe doświadczenia :)  Na co dzień łapię się różnych rzeczy i o tym będę pisać.
A nazwa bloga? Ciągle coś zapisuję na karteczkach lub w zeszytach i nigdy nie miałam "pseudo", wszyscy mówią mi po imieniu :)

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!