sobota, 19 października 2013

Wczorajsze zdobycze

Hej!
Wczorajszy dzień był dość leniwy, ale i owocny. Kiedy wreszcie zebrałam się aby wyjść z domu i zrobić to co zaplanowałam, kurier dostarczył mi przesyłkę, o której już zdążyłam zapomnieć. Parę tygodni temu znalazłam w necie informacje, że można zamówić za darmo ciekawą grę edukacyjną "Znaj Znak" wydaną przez Instytut Pamięci Narodowej.

Wszystkie elementy gry

Ale żeby ją zamówić trzeba spełniać pewne kryteria. Z racji tego, że działam w pewnej organizacji pozarządowej (o której jeszcze będę pisać) i wykorzystam to w pracy z młodzieżą, mogłam sobie na to pozwolić. Na razie z grubsza przejrzałam zawartość ciężkiego pudełka i czekam na okazję aby wykorzystać grę z rodziną lub znajomymi :) Niby historii uczymy się w szkole przez parę ładnych lat, ale po chwili z tymi "znakami" wiem, że na lekcjach moglibyśmy o historii Polski dowiedzieć się duuużo więcej. Szersza "recenzja" jak dobrze ją przetestuję.
Więcej o grze i zamówieniach: http://znajznak.pl/

Po wrażeniach związanych z przesyłką, pojechałam do hurtowni papierniczej, aby zrobić dawno odwlekane zakupy.


Materiały kreatywne - zainspirowana domowymi dziełami, których wyszukuje w Internecie, postanowiłam, że też popróbuje swoich sił np. przy kartkach na różne okazje, a równocześnie to wszystko też jest związane z moją pracą z dziećmi :) Mam w głowie pełno projektów plastyczno-papierniczych, a na pulpicie folder "Zdjęcia z pomysłami", więc w końcu chcę to zrealizować, i pewnie będę dzielić się tym też tutaj.

A dziś na zajęciach posłuchałam ciekawych informacji o prawie pracy i zagrożeniach w środowisku pracy. Nie trudno się domyślić, uczę się zaocznie. Zaraz zabieram się za kończenie mojej pracy licencjackiej :)

A już jutro...

źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!