niedziela, 17 listopada 2013

Pszczółki

Jutro z moimi zuchami mam zakończenie cyklu zbiórek o Kubusiu Puchatku. Dzieciaki dostaną kolejne znaczki, które mogą sobie przyczepić do mundurów. Dodatkowo dostaną takie pszczółki:



Ten pomysł wzięłam ze strony http://stylowi.pl/ kategoria DIY - zrób to sam. A ogólnie to korzystam z tej strony i zapisuję sobie ciekawe zdjęcia na dysku.

Wykonanie pszczółek jest bardzo proste. Z małych kwadratowych karteczek złożonych na pół wycięłam skrzydełka i nacięłam zgięcia w dwóch miejscach. Markerem narysowałam tułów z paskami i kontury skrzydeł. W nacięcia wsadziłam lizaki, a na nie nakleiłam oczy. Miały być wszystkie takie ruchome, ale jednak wykorzystam je do czegoś innego, więc pszczoły mają narysowane oczy. Można też wykorzystać lizaki kulki jak Chupa Chups, ale na tych płaskich lepiej trzymają się przyklejane elementy. Na wzór tego można zrobić motyle i inne owady. Urozmaicenie np. przy rozdawaniu słodkości w szkole na urodziny dziecka.

Mam nadzieję, że zuchom się spodoba słodka niespodzianka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!