środa, 1 stycznia 2014

2014 - czy będzie lepszy od 2013?

Nad tym pytaniem mogłabym się długo zastanawiać, bo 2013 był całkiem udany. Szczególnie końcówka. 
Początek nie miał fajerwerków. Szykowałam pracę dyplomową, zbierałam ankiety, co raz bardziej się stresowałam. Nie zaliczyłam egzaminu z angielskiego, następnym razem system nie zarejestrował mnie. Wszystko przesunęło się na wrzesień, obrona wyszła dopiero w grudniu, ale mam to już za sobą!


Za sobą też mam udane wyjazdy harcerskie, obóz wyszedł super - tylko był za krótki (w tym roku 3 tygodnie :). Mam dużo dzieci w gromadzie i chodzą słuchy, że jesteśmy jedną z lepszych ekip w naszym mieście... Cóż, nie ma co ukrywać, że kochamy co robimy i robimy co kochamy, więc dużo nam wychodzi. Otworzyłam też próbę na kolejny stopień instruktorski. Już ostatni. Najwyższy. Chcę być mistrzem, harcmistrzem.



Podjęłam się kolejnego etapu edukacji, ale już sobie to odpuściłam. Kompletnie nie moje zainteresowania. 


Tak naprawdę nie zaczęłam jeszcze szukać pracy, a sama do mnie przyszła! Dostałam ofertę nie do odrzucenia i po miesiącu mogę stwierdzić, że na razie nie czuję, że to praca :) Podoba mi się i spełniam się w tym, że robię coś dla mojej organizacji, dla przyjaciół i kolejnego pokolenia Polaków.


Z Karolem się układa. Dziś mijają nasze 4 lata :) ostatnimi czasy jest co raz lepiej, zrobił się chyba bardziej czuły i miły, ach! Jestem u niego od niedzieli i bawimy się w dom :P nawet pomógł mi kręcić włosy na sylwestra! (któregoś razu pokażę jak:)



A Sylwestra spędziliśmy na sportowo ze znajomymi - koleżanki rodzice mają klub z kręglami i bilardem i tam właśnie się bawiliśmy. Nie było hucznie, wspaniale, uroczyście, ale bardzo miło i inaczej niż zwykle. Przez chwilę nie myślałam o niczym ważnym.



Zaraz z Karolem będziemy podsumowywać naszą zeszłoroczną listę postanowień i tworzyć na 2014 rok. A w najbliższych dniach ja będę myśleć jak się spełnić i zrobić coś dla świata :)



Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!