poniedziałek, 6 stycznia 2014

WYZWANIE FOTO – Dzień 1 - słowo, które ciebie przedstawia

Postanowiłam wziąć udział w ciekawej zabawie :) Codziennie przez tydzień 6-12.01.2014 trzeba robić zdjęcie związane z danym hasłem, tematem wymyślonym przez autorkę bloga http://www.senmai.pl. Więcej o tym można poczytać po kliknięciu w baner po prawej stronie.
źródło
Ja swoje wyzwanie zaczynam od takiego zdjęcia:

Jestem wręcz wielką marzycielką. Staram się jak najczęściej spełniać swoje mniejsze i większe marzenia. Te na zdjęciu są teraz chyba największe, ale wiem że jeszcze trochę czasu na to poczekam. Mimo to marzę o mojej przyszłości i wierzę, że mi się uda :)
A co do samego wykonania kolażu - lubię wykorzystywać stare gazety, wycinam z nich napisy, litery, ciekawe zdjęcia i grafiki. Mam na nie specjalne pudełko i w razie potrzeby tam zaglądam. A fotka z "Magda i Karol" jest ze starego spersonalizowanego kalendarza.

11 komentarzy:

  1. A marzenia warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna interpretacja wyzwania, marzycielka to zdecydowanie pozytywne określenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I niech Ci się te marzenia szybko spełnią :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci spełnienia tych marzeń :) ..a najważniejsza jest wiara w ich spełnieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć marzenia :) Bez nich życie byłoby nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!