środa, 22 stycznia 2014

BE AWESOME TODAY.

Jestem w trakcie malowania paznokci. Jakiś czas temu pomyślałam, że muszę zacząć bardziej dbać o siebie, o swój wygląd, między innymi przez to, że pracuję z ludźmi i reprezentuję moją organizację, ale też dla dobrego samopoczucia. Uważam, że paznokcie są bardzo widoczne. Sama praktycznie zawsze patrzę na to czy ktoś ma zadbane paznokcie i to robi w moich oczach pierwsze wrażenie. Dlatego co kilka dni "upiększam się".
Drugą sprawą, o której teraz napiszę to już wspomniane samopoczucie. Bardzo często myślałam o sobie negatywnie. Nie podobałam się sobie, uważałam że to co robię jest nic nie warte. Od czasu kiedy zaczęło mi się w życiu układać, przychodzić jakoś łatwiej i zrozumiałam z czym mogą być związane moje problemy zdrowotne, przestałam być taka negatywna. Powoli uczę się oceniać siebie pozytywnie, mniej się przejmować i denerwować, mieć poczucie własnej wartości. Dużo czytałam, że trzeba być dla siebie miłym i powtarzać sobie motywujące słowa. Dlatego od kilku dni na mojej tablicy korkowej przy biurku i na tapecie telefonu mam tę grafikę:


Obudź się rano i przeczytaj to zdanie - pomaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!