niedziela, 4 stycznia 2015

Do zrobienia w 2015

Punktów, które chcę zrealizować w 2015 roku, nie nazwałam postanowieniami. Bo nie postanawiam ich po raz pierwszy, a w końcu potrzebuję motywacji do działania. Posiadanie list „to do” pomaga mi spełniać zadania szybciej, bo uwielbiam wykreślać to co już zrobiłam i czekam, aż cała kartka będzie zamazana aby się jej pozbyć. Moje zadania to zbiór tego co chodzi mi po głowie i muszę to zapisać, tak łatwiej mi o tym pamiętać.
Zadania do zrobienia w 2015 roku:
1. forma – chcę zadbać o siebie. Praca przy biurku nie służy mojemu zdrowiu i wyglądowi. Dlatego chcę ułożyć listę ćwiczeń fizycznych, zdrowiej jeść, dbać o skórę, włosy i paznokcie i dobrze się czuć w swoim ciele. Do wakacji chcę cieszyć się stając na wadze.
2. poranki – mam ogromny problem ze wstawaniem. Nic tak nie lubię jak budzik przed 7 rano. Zwlekam z wyjściem z łóżka, a potem wszystko robię w biegu i mam zły humor, że znowu mogę się spóźnić. Chcę wcześniej chodzić spać, aby rano spokojniej wstawać i cieszyć się kolejnym dniem. Chcę znaleźć chwilę czasu na wypicie porannej zielonej herbaty.
3. studia – bardzo mocno zastanawiam się co z nimi. Czy w ogóle na nie iść? Jaki kierunek wybrać? Czy zrobić już tylko magisterkę, czy coś od nowa? Muszę zdecydować o tym w ciągu pół roku.
4. książki – chcę znajdować na nie czas. Złożyłam sobie, że przeczytam minimum 15 pozycji. To co czytam możecie podglądać na podstronie u góry.
5. podróżowanie – jedno z moich marzeń, które zawsze mi towarzyszy. W tym roku chcę wyjechać prywatnie za granicę. Czy uda mi się namówić na to Karola?
6. blog – chcę aby żył. Dziś go odświeżyłam.
7. oszczędzanie – dziś wrzuciłam 52zł do świnki skarbonki. Podjęłam się wyzwania wrzucania do skarbonki co tydzień kwoty odpowiadającej ilości tygodni, które zostały do końca roku, czyli za tydzień wrzucam 51zł itd. Na koniec powinnam mieć z tego 1378zł, a przewiduje dodatkowe złotówki. Chcę znaleźć cel tego oszczędzania.
8. celebrowanie – w gonitwie codzienności zatraciłam sens małych i dużych uroczystości. Nie robiłam niespodzianek, nie składałam fajnych życzeń, traciłam zapał do robienia super prezentów, randki nie były randkami tylko zwykłymi spotkaniami. Chcę celebrować to wszystko we właściwy sposób i czuć z tego radość.
9. harcmistrz – chcę ukończyć pewien ważny etap mojego harcerskiego życia.
10. pomysł na przyszłość – chcę go znaleźć, bo nie mam zielonego pojęcia jak będę w przyszłości zdobywać pieniądze na życie i spełnianie marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!