czwartek, 26 marca 2015

to do #1


Rozpoczynam cykl list "to do" dla siebie. Mam tyle zadań na głowie, że nie potrafię wygospodarować czasu dla siebie, na własne przyjemności lub coś co może prywatnie mi się przydać.

  1. odświeżenie telefonu - chyba potrzebuje formata, bo co raz gorzej chodzi i przycina mi aplikację. Nie robiłam tego od kupna, czyli jakiej 2 lata. Czas się za to zabrać
  2. poranki - wspominałam wcześniej, że chce wstawać tak aby się nie spóźniać. Przez ostatni tydzień udaje mi się to! To tylko 20 minut wcześniej, a daje mi tyle możliwości. Oby tak dalej.
  3. forma - już niedługo napiszę o kilku zasadach, które staram się stosować aby złapać właściwy tor prowadzący do dobrej formy ducha i ciała.
  4. podróż - jesteśmy w trakcie ustalania wyjazdu, krótkiego, ale zagranicznego! O tym też wkrótce :)
  5. książki - powoli znajdują miejsce w planie dnia. Mam o tyle szczęście, że moja mama pracuje w bibliotece i co sobie zapragnę to raczej mogę wypożyczyć :) Czekam tylko na wypłatę, aby kupić dwie kolejne części Grey'a! Wciągnął mnie, film też. Was też pociąga jego romantyczne zachowanie? :P
  6. ograniczenie ciągłego sprawdzenia - postanowiłam, że nie będę non stop sprawdzać facebook'a, poczty i telefonu. Będę to robić o pełnych godzinach, chyba że będę musiała zrobić w konkretnym celu, nie dlatego "bo ktoś może napisał". Jak pominę którąś godzinę to po prostu przepada.
A to piosenka, która ostatnio zawładnęła me serce:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!